FAQ

Veelgestelde vragen

Zoek hier uw vraag:

Kan ik jullie bellen?

Wij zijn een volledig digitaal bedrijf en proberen dan ook zoveel mogelijk van de vragen via onze software te beantwoorden. Bij vragen kan je het beste contact via de email opnemen met ons. Mochten daar vragen uit komen, dan kan je ons vragen om terug te bellen.

Let op, wij behandelen geen subsidieaanvragen per post of email.

Ik kan online mijn subsidieaanvraag niet doen. Kunnen jullie mij helpen per post of email?

Wij behandelen in principe geen subsidieaanvragen per post of e-mail, omdat dit vaak meer verwarring en vragen oplevert. Via onze website vragen we stap voor stap om de benodigde informatie. Kom je van een van onze partners en heb je hulp nodig, stuur ons dan een bericht op info@simpelsubsidie.nl. Dan kijken wat we voor je kunnen doen om toch subsidie aan te vragen.

Ik heb een vraag, hoe kan ik contact opnemen?

Vragen over hoe je subsidie kan aanvragen en welke informatie er moet staan op je factuur? Lees dan onze blogs, daar staat alle informatie op een rij:

1. Hoe krijg je een goede factuur voor isolerend glas

2. Hoe krijg je een goede factuur voor isolatie

 

Je kan het beste contact opnemen via de e-mail: info@simpelsubsidie.nl. De meest gestelde vragen kan je vinden in ons veelgestelde vragen overzicht. 

Wij streven er naar om je vragen binnen 3-4 werkdagen te beantwoorden. Let op, wij behandelen geen subsidieaanvragen per post of email. Je kan via ons systeem de aanvraag doen.